Backstage Music

HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  
Photobucket
INTERVIEWERS WANTED!
+Info

Share | 

Os Imortais

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ziggy
Music listener

Registration date : 2008-02-04
Number of posts : 9
Country/ City : Portugal

PostSubject: Os Imortais   Sun Sep 13 2009, 11:07

Em 92 vi aquilo que seria o concerto da minha vida.......O grande Michael jackson, mágico, sublime, espectacular, surpreendente de tal forma que ao mesmo tempo que escrevo sinto a fala embargada pela dor e algum choro....Em poucas palavras The one, o melhor do mundo..... Ora, tenho um livro dele que ao que parece a minha avó teve de mandar vir dos EUA de poesias, foram musicadas, outras estão impressas num papel de saudade, dor, mas com a certeza de que o céu ganhou talvez uma das suas maiores estrelas, aqui vai:

"Consciousness expresses itsef through creation. This world we live in is the dance of the creator. Dancers come and go in the twinkling of an eye but the dance lives on.On many occasions when I am dancing, I`ve felt touched by something sacred. In those moments  I`ve felt my spirit soar and became one with everything that exists. I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved. I become the victor and the vanquished. I become tha master and the slave. I become the singer and the song. I became the knower and the known. I keep on dancing and then, it is the eternal dance of the creation. The creator and the creation merge into one wholeness of joy. I keep on dancing and dancing... and dancing, until there is only....the dance."
                                                       Michael Jackson
Back to top Go down

Os Imortais
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1